Skarabeusz – bohater nowej kolekcji marki Yes
Colours of fashion – niebieski
Parkour

„Po psu ta moda”

Powrót

Nie mają na swoim koncie udziału w pokazach, ani też lukratywnych kontraktów ze światowej sławy projektantami. Jednak to właśnie ich wizerunki pojawiły się na okładce modowego magazynu zamiast Adriany Limy, Darii Werbowy czy Barbary Palvin. Przed Wami nowe gwiazdy modelingu, które dzięki nietypowej akcji zyskały sławę i… nowy dom!

Potrafi być niezwykle profesjonalna, szczególnie we współpracy z fotografem – tak o jednej z modelek mówią autorzy zdjęć do nowego modowego magazynu. Kilka godzin pozowania, wizaż, ostre oświetlenie – nawet dla topowych modelek i modeli sesja okładkowa może być wyzwaniem.Tym razem przed obiektywem znaleźli się nowicjusze, którzy mimo braku doświadczenia świetnie poradzili sobie z zadaniem. Prawdopodobnie debiut był udany, dlatego, że nie przeszkadzała im trema – w końcu modelami były psy. Wszystko to w ramach nowej kampanii społecznej „Po psu ta moda”, która ma zwrócić uwagę na problem bezdomnych czworonogów. Jej autorzy wpadli na genialny koncept zaprezentowania psów – ze schronisk i domów tymczasowych – na okładkach nawiązujących do światowej klasy magazynów modowych. Skąd pomysł na akcję?

„Po psu ta moda” – to trochę przewrotnie o modzie, trochę inaczej o psach do adopcji. Do tej pory wszyscy przedstawiali zwierzaki ze schroniska jako smutne, poszkodowane i biedne. My zrywamy z tym stereotypem i w niestandardowy sposób pokazujemy, że mogą one stać się obiektem pożądania niczym modelki Vogue’a. Oprócz nagłośnienia skali problemu adopcji bezdomnych psów w Polsce, zależy nam również, aby społeczeństwo podejmowało takie decyzje świadomie. Zwierzak to nie zabawka, która po miesiącu może nam się znudzić – to odpowiedzialność, zaangażowanie i serce, które musimy włożyć w opiekę nad nim – mówi pomysłodawca akcji Paweł Cichoń.

PO PSU TA MODA || making of from ZAWSZE UPRZEJMIE on Vimeo.

Projekt wystartował na początku sierpnia. W Internecie codziennie prezentowane są efekty kilkumiesięcznej pracy dwudziestoosobowej grupy: fotografów, wolontariuszy i psich trenerów. W czasie całej kampanii zaprezentowanych zostanie ok. 25 sesji zdjęciowych z czworonogami w roli głównej. Efekty i zdjęcia zza kulis można śledzić na fanpage’u akcji: www.facebook.com/popsutamoda?fref=ts

Trzymamy kciuki za tych nietypowych modeli i wierzymy, że dzięki kampanii „Po psu ta moda” zyskają więcej niż sławę – nową kochającą rodzinę.

 

 

 

Podobne tematy

Ta strona wykorzystuje pliki COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie z obecnymi ustawieniami przeglądarki.
ZGADZAM SIĘ